- Nowy

Uprzejmie informujemy, że sklep jest nieczynny do dowołania z powodu aktualizacji asortymentu. Przepraszamy za problemy i zapraszamy wkrótce.
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
Gra edukacyjna Wyścig Matematyczny jest wspaniałym treningiem szybkiego liczenia i spostrzegawczości. Zadaniem graczy jest jak najszybsze ułożenie działania z rozłożonych liczb i znaków matematycznych, utrudnieniem jest to, że wynik działania musi zgadzać się z liczbą, na której aktualnie stoi pionek na planszy.
W pudełku:
Świetna gra dla 2-5 graczy w wieku od 10 lat. Opakowana w kolorowe pudełeczko, idealna na prezent.
W grze "Pamięć Flagi" gracze mają za zadanie zapamiętać położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich znajdujących się na stole.
Liczmany i patyczki to gra edukacyjna, która pomoże dziecku w opanowaniu dodawania i odejmowania.
Fantastyczna gra edukacyjna, która wprowadzi dziecko w pasjonujący świat geografii. Maluch pozna ciekawostki na temat naszego pięknego kraju i wzbogaci swoją wiedzę.
"Literka do literki" to gra edukacyjna dla przedszkolaków i starszych dzieci. Najmłodsi poznają litery oraz nauczą się czytać i pisać.
Quiz Sport Big to wspaniała rozrywka dla 2-4 osób. Gracze odpowiadają na pytania z 4 kategorii: zasady gry, sport polski, sport światowy i historia sportu.
Dr. euGeniusz od Dumel to interaktywna gra rodzinna, która sprawdzi wiedzę graczy z 500 różnych tematów. Podczas gry euGENIUSZ stosuje rozmaite utrudnienia, które ostatecznie wyłaniają zwycięzce!
Kukuryku to rodzinna gra edukacyjna ze zwierzątkami w roli głównej. Zasady są proste - należy naśladować zwierzęce głosy. Liczy się świetny refleks, spostrzegawczość i dobry... głos.
Klasyczna gra w dopasowywanie elementów w wersji magnetycznej. Dziecko ma za zadanie dopasować zwierzątko do jego domku. Duże, kolorowe elementy układanki przyciągają uwagę i zachęcają do dłuższej zabawy.
Gra dydaktyczna z serii SOWA MĄDRA GŁOWA POLECA. Gra uczy liczenia i posługiwania się pieniędzmi. Uczestnicy kupują i sprzedają towary - płacą i wydają resztę.