- Nowy

Uprzejmie informujemy, że sklep jest nieczynny do dowołania z powodu aktualizacji asortymentu. Przepraszamy za problemy i zapraszamy wkrótce.
Wyspa Skarbów to magnetyczna gra planszowa, nieco podobna do gry w "chińczyka". Gracz zostaje piratem, który poszukuje skarbu na tajemniczej i niebezpiecznej wyspie.
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
Rewelacyjna gra planszowa, która zapełni dzieciom nudę zarówno w domu, jak i w podróży.
Wyspa Skarbów to gra magnetyczna, umożliwia to zabawę w samochodzie, autobusie, samolocie, pociągu czy wszędzie tam, gdzie granie w popularne gry jest utrudnione.
Zasady są podobne do gry w "Chińczyka". Każdy z graczy wybiera swój Pionek-Pirata i rzuca kostką, przesuwa się pionkiem do przodu o ilość wyrzuconych oczek. Jeśli Pirat stanie na polu z mieczem - przesuwa się o wskazaną ilość oczek do przodu, natomiast jeśli stanie na polu z czaszką - musi cofnąć się o wskazaną ilość oczek. Jeśli gracz stanie na polu innego gracza, wraca na pole START. Aby wygrać grę, należy wyrzucić brakującą ilość oczek. Jeśli wyrzucona zostanie większa ich liczba, gracz musi cofnąć się dokładnie o tę ilość oczek.
Wspaniały prezent dla małego podróżnika, który skończył już 3 latka.
Klasyczna gra w BINGO w wersji magnetycznej. Ułatwia rozgrywkę podczas wakacyjnych podróży - elementy nie gubią się, wszędzie znajdzie się miejsce na niewielką planszę. Gra zapakowana jest w estetyczne metalowe opakowanie.
Klasyczna gra w CHIŃCZYKA w wersji magnetycznej. Ułatwia rozgrywkę podczas wakacyjnych podróży - elementy nie gubią się, wszędzie znajdzie się miejsce na niewielką planszę. Gra zapakowana jest w estetyczne metalowe opakowanie.
Tangram to wywodząca się z Chin gra w układanie figur geometrycznych. Przenośna wersja ułatwia rozgrywkę podczas wakacyjnych podróży - elementy nie gubią się, wszędzie znajdzie się miejsce na niewielką planszę. Gra zapakowana jest w estetyczne metalowe opakowanie.
Piłka Nożna to magnetyczna gra planszowa, która pozwoli zagrać w pasjonujący mecz piłki nożnej. Przenośna wersja ułatwia rozgrywkę podczas podróży - elementy nie gubią się, wszędzie znajdzie się miejsce na niewielką planszę. Gra zapakowana jest w estetyczne metalowe opakowanie.
Gra edukacyjna SYLABY DO ZABAWY kształci umiejętności językowe, koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową i inne umiejętności potrzebne w nauce czytania i pisania.
Klasyczna gra w BINGO w wersji magnetycznej. Ułatwia rozgrywkę podczas wakacyjnych podróży - elementy nie gubią się, wszędzie znajdzie się miejsce na niewielką planszę. Gra zapakowana jest w estetyczne metalowe opakowanie.
Gra dydaktyczna z serii SOWA MĄDRA GŁOWA POLECA. Gra uczy liczenia i posługiwania się pieniędzmi. Uczestnicy kupują i sprzedają towary - płacą i wydają resztę.
Nie daj się pożreć rekinom i pomóż rybkom w bezpiecznym dotarciu do rafy koralowej!
Statki to magnetyczna gra planszowa, która polega na odgadywaniu położenia okrętów wroga i bombardowaniu ich. Wersja podróżna cechuje się małymi gabarytami i magnetycznymi elementami, które nie gubią się.
Gra loteryjka, która przygotuje dziecko do egzaminu na kartę rowerową, a także pozwoli zrozumieć podstawy zasad ruchu drogowego.
Wyspa Skarbów to magnetyczna gra planszowa, nieco podobna do gry w "chińczyka". Gracz zostaje piratem, który poszukuje skarbu na tajemniczej i niebezpiecznej wyspie.